NEP – Huisstijl & drukwerk

Van de Oscars tot de Olympische Spelen, NEP (voormalig bekend als Infostrada) voorziet haar opdrachtgevers van de technologie, de mensen en de knowhow die het mogelijk maken de grootste evenementen ter wereld te produceren en zichtbaar te maken voor een wereldwijd publiek. NEP telt meer dan 2.000 medewerkers, gedreven door passie en met focus op technische innovatie. Samen ondersteunden zij producties in meer dan 65 landen, op alle 7 continenten. Naast het hoofdkantoor in Amerika heeft NEP locaties in Engeland, Ierland, Nederland, Zweden, Noorwegen, Denemarken, Duitsland, Finland, Zwitserland, Belgiƫ, Canada en Verenigde Emiraten.

Voor NEP the Netherlands, gevestigd op het mediapark in Hilversum, heb ik de huisstijl ontwikkeld voor het benodigde drukwerk (met uitzondering van het logo). Ik voorzie NEP the Netherlands zeer geregeld van graphics en verschillende ontwerp- en vormgeving items, zoals onder andere:

  • One-pagers met info over de vele verschillende diensten die NEP biedt.
  • Posters en aankleding materiaal voor verschillende feesten en evenementen van het bedrijf.
  • Signing en bewegwijzering.
  • Drukwerk zoals folders, leaflets, ontwerpen voor verjaardagskaarten e.d.
  • Online materiaal zoals banners, en benodigd beeldmateriaal.